Kontakta oss

Support formulär

Välj den kategori din fråga gäller

Min fråga handlar om

Boka tid
Betalning
Mitt konto
Presentkort & Friskvårdskort
Faktura
Tjänsteutövare

Övrig information

Bilagor

Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.

Säkerställ så alla uppgifter stämmer innan du skickar in formulär till vår support.

Kontakta oss

Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.

Vanliga frågor

Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss. Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.

Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.

Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.

Läs mer: här

Det är tjänsteutövaren som du bokar hos som väljer vilka betalsätt som erbjuds. Om tjänsteutövaren erbjuder onlinebetalning och du ändå inte kan betala, så kan det bero på att priset för tjänsten inte visas, eller att den tid du bokar är för långt fram i tiden för att betalas just nu.

Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.

Jag har fått en bokningsbekräftelse på något som jag inte har bokat.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer