När du skapar en bokning väljer du betalsättet som ditt kort avser, tex Bokadirekt presentkort eller Bokadirekt friskvårdskort. Betalsätten visas endast hos dom tjänsteutövare som accepterar dom korten.
Tjänster som är godkända för Bokadirekts friskvårdskort är markerade med en symbol som säger “Friskvård”.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.
Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem.
Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.
Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.
Bokningen kopplas till ditt konto via e-postadressen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat som gäst kommer du inte kunna se bokningen på ditt konto. Har du inte bokat som gäst men du ser fortfarande inte din bokning kontrollera att du är inloggad med rätt e-postadress.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.
Återbetalningstiden beror på betalsätt.
Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.
Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.